Home > Nieuws > Problemen met versturen stemcodes Rabo Clubsupport aan Ziggo mailadressen

Nieuws

Problemen met versturen stemcodes Rabo Clubsupport aan Ziggo mailadressen

Rabobank heeft voor de actie ‘Rabo Clubsupport’ stemcodes verstuurd aan haar leden. Als het email adres bij de bank bekend is dan heeft het lid de code per mail ontvangen. Als het email adres niet bekend is dan heeft het lid een stemcode per post ontvangen.

Bij mailadressen van Ziggo zijn er problemen met het ontvangen van de mail met stemcode.

Deze mail wordt door Ziggo automatisch in de SPAMbox geplaatst.

Op je telefoon is deze SPAMbox niet zichtbaar. Open je op de pc de mail met Outlook dan is de kans ook groot dat de mail met stemcode ook niet in de SPAMbox zit.

Je zult je mail moeten openen via de mailbox op Ziggo.nl (button Ziggo mail) en dan treft je de mail met stemcode in de spambox aan.

Tot en met 11 okt. kun je jouw stem uitbrengen. Maximaal 2 stemmen op één vereniging.

Succes!